En fight kvar år 2009

Dagarna går och för egen del återstår bara en innebandymatch år 2009 och det är helgens träningsmatch mot U19-landslaget, vilken dag det nu blir.

 

Det känns lite trist med tanke på att det börjat gå riktigt bra mot slutet för egen del, men samtidigt behöver min kropp och framförallt själ semester efter en kaotisk höst. Jag vet att tjejerna kommer klara sig galant utan min medverkan. Jag kommer både fysiskt och mental hålla alla tummar och tår som finns och kanske köra ”Ronja skriket” (internt) för mig själv =)

 

 

Oavsett om kroppen befinner sig på annan plats kan mina tankar vara riktade mot Zundaland…

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0