Ångrar strandpromenaden

Igår gick jag i vanlig ordning min morgonpromenad på stranden. Under promenaden började det klia lite på benen men inte mer än att jag kunde fortsätta gå vidare utan att lägga någon större energi på det. Väl hemma efter duschen märkte jag att jag blivit uppäten av strandmygg. Till saken hör att jag aldrig får små bitmärken utan är lite allergisk och får stora bumlingar. Jag lovar att jag fick minst 15 st bett över hela kroppen men mest på triceps och i knävecken.

Som ni kanske förstår kliar dessa något så fruktansvärt och är dessutom väldigt stora och röda, så jag är inte speciellt vacker just nu =)

Det värsta var i natt,det kliade så sjukt mycket att jag stundtals vaknade. Blir till att be mamma plocka fram allergitabletter som lugnar ner det hela en aning.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0