72 timmar till beachen

Har precis tagit en paus från allt jobb och tankarna kan inte låta bli att fara i väg på annat håll. Det är en rätt märklig känsla att jag om ca 72 timmar ligger på en beach och bara njuter. Känns så avlägset på något sätt, det var ju nyss det var ca 50 dagar kvar.

 

 

Sedan kan jag av egen erfarenhet berätta att jag med största sannolikhet kommer bli sjuk under min semester. Det slår aldrig fel, kroppen går från 110 till 0 och lägger sig i viloläge. All skit som samlats i kroppen under hösten/vintern kommer ut. Men det positiva är att jag aldrig känner mig så utvilad som när jag kommer hem efter en Thailandssemester.  Alla problem är som bortblåsta, batterierna är laddade och D-vitaminnivån är på rätt nivå =)

 

Även kvällarna är underbara!


*längtar*

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: carpediemdamen

Äntligen kommer vi få skrift om underbara thailand.... lägg klubban på hyllan nu .... ;)

Önskar dig en superskön semester!!

2009-12-08 @ 22:25:02
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0