05:45 ringde klockan

Var uppe med tuppen idag. 05:45 ringde klockan och jag kom knappt upp, trots att jag gick och la mig i tid igår. Har haft full rulle med diverse event fram till nu. Öppnade precis min privata inkorg och hade 17 nya mail och har inte ens kollat jobbmailen. Kan bli en lååång fredag, men det är ju trots allt fredag och snart helg så det är bara att köra på.


Med tanke på att fighten mot U19-landslaget blev inställd blir helgen inte lika stressig men ändå fylld med diverse saker inför min semester. Får kanske till och med avverka några timmar på jobbet så jag inte sitter i skiten när jag är tillbaka från semestern.

 

Måste bland annat packa resväskan i helgen för nästa vecka blir galen rent jobbmässigt och tiden knapp.


Back to work!

/Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0