Inte som väntat

Idag var det val av klubba under träningen och jag som inte skulle träna. Det tog emot för en materiallirare som jag =) Messade Emma under dagen och skrev vilken klubba jag ville ha. Men eftersom jag hade vägarna förbi hallen (läs: egentligen inte) smet jag in och det var väl tur det för oj vilken skillnad på årets modeller.


Valde till slut, efter en del provande, en grön curveklubba. Har aldrig kört med curveklubba innan men den var skön så förhoppningsvis ska vi bli vänner.


Jag och Emma konstaterade att det är nog dags att sluta lira när man inte längre hänger med i utvecklingen. Curve hit, linda dit...ja, det är en enda stor djungel. Vad hände med de gamla klassiska Jollyklubborna man lirade med på skolgården, där alla lirade med samma förutsättningar? =)


Smidiga Skoog och jag brukar alltid ha likadana klubbor av någon konstig anledning. Hittills har det ju varit smidigt, ta förra året som exempel då SS hade av (läs: det var inte hennes fel alla gånger *ler*) ett par st klubbor kunde hon bara låna mina =) Fast frågan är om hon väljer samma som mig denna säsong...haha, hon såg lite skeptisk ut innan jag drog.

Får jag önska en sak så skulle jag vilja lira med en "AMANDA WENDELSTIG-KLUBBA" så snygg och såååå rosa. Mandiz, du har ingen klubba över? ;)

FOTO: Cecilia Andersson

Nä, dags att vila upp sig lite...

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Mandiz

Va kul att du tycker min rosa klubba är fin så kan jag fixa en:-)

2009-08-07 @ 09:34:07
Postat av: Garpen

Jaaaaaaa!!!! I like =)

2009-08-07 @ 12:18:53
URL: http://garpilarpen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0