Two down four to go

Igår avverkades ytterligare ett innebandypass på parketten och det märks att mer och mer att spelet kommer. Igår var coach nere och körde det första riktiga taktiksnacket så nu känns det även att vi är igång på riktigt.


Under uppvärmningen blåste det som sjutton (läs: regnet öste även ner) så jag och Jea konstaterade att mössäsongen och höstsäsongen nu har börjat...I like!

Kirran var nere på träningen och styrde upp musiken, jag tyckte jag hörde lite hårdare musik i början men jag brukar ha lite svårt att koppla när jag är mitt inne i träningen. Så vitt jag vet kunde det lika gärna ha varit Pavarotti =)

På torsdag är det dags att åka ut i skogen och ta oss an TT i en liten träningsmatch. Kunde ha tagit bilen men efter att ha sett veckans köer har jag ångrat mig och väljer istället att hänga på de zessor som åker kommunalt till matchen…orka stressa liksom.

Gårdagens publiksiffra: 3 st

Nä, dags att gör lite nytta…

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0