Time for shoes

Idag är jag väldigt trött av någon anledning, skönt att vi då har tidig träning i kväll + skoprovning.


Jag har ju spelat i Pumaskor de senaste 3-4 säsongerna och trivs väldigt bra i dem (när jag vant mig vid den låga hälen), vilket har gjort att jag köpt Pumaskor även i golfskorna, så sjukt sköna. Jag köpte ju nya skor förra säsongen och de är inte alltför slitna så jag funderar faktiskt på att hoppa nya skor denna säsong, men vi får väl se hur allt slutar ikväll…ni vet ju hur jag blir runt skor…hihi

Zessorna provar skor hos Puma

Skorna från 3 säsonger sedan, rätt slitna


Förra säsongens fina blå/turkosa samt de lila från 2 säsonger sedan.
Kan de inte komma med ett par rosa i år =)



Ett par skor till samlingen kanske inte skulle skada... ;)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0