Storstädning på G

Igår kändes det som att jag blivit överkörd av ett tåg när jag klev upp, imorse var jag en zombie. Vaknade med mobilen (läs: alarmet) i handen och hade då sovit i drygt 3 timmar. Jag har knappt sovit de två senaste nätterna och det känns, är ju hur trött som helst men kan inte sova.


Så ikväll tänkte jag prova någonting nytt…

Eftersom jag ändå inte mår 100 tänkte jag ta det lugnt ikväll (trots det fina vädret) och i samma veva ta tag i städningen. Ja, nu pratar jag inte om en enkel ”damsuga i hörnen”-städning utan en ”rensa ut allt- slänga allt gammalt skit- rensa papper- skrubba golvet”-städning. Det suger ju, men åtminstone borde jag ju bli så pass uttråkad att jag förhoppningsvis lyckas sova hela natten =)

Briljant idé eller vad säger ni?

/Garpen som vill sova

Något att tillägga?
Postat av: leniz

Jag tror det ligger lite mer än sömn bakom det dära... men ska bli mycket intressant att höra imorgon.

2009-08-07 @ 22:36:41
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/
Postat av: Garpen

Jasså, du tror det ;)

2009-08-08 @ 22:59:07

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0