Orklös prestation

Igår när jag kom till samlingen insåg jag att min prestation inte skulle bli 100 %-ig. Under matchen kände jag att jag var mer eller mindre orklös. Rätt intressant och se hur mycket sämre man är som spelare när man inte känner sig 100 i kroppen. Lyckades iaf smälla in ett mål och ska man vara lite kritisk mot sig själv borde jag ha gjort minst ett mål till, hade läget iaf.




Matchen då?
- vi vann med 5-3
- Sara gjorde ett av de snyggaste målen jag sett på riktigt länge
- laget spelade riktigt bra i 2 perioder
- man märker att vissa spelkombinationer och passningsvägar sitter kvar från tidigare säsonger. Vi har lärt känna varandra riktigt bra ute på planen.
- Både coacherna styrde femmorna bra och vi fick kreativa budskap hela tiden
-Vi hade nog 5 olika målskyttar, iaf 4 (?), bredden håller i sig


På tordags väntar Uppsala (gamla Årsta) hemma och för egen del återstår det att se om jag ska vara med...


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0