Önskningen kanske går hem

Kommer ni ihåg min lilla önskning angående en ”AMANDA WENDELSTIG”-klubba?


Min önskan kanske går hem *håller tummarna*. Jag fick en till kommentar i samma inlägg från skaparen själv och den första kommentaren var inget skämt utan Amanda själv som hade skrivit. Så nu ska hon se om hon eventuellt kan fixa fram en klubba åt mig.

Haha...kom på att annars går ju en begagnad klubba lika bra, färdigvinklad och allt =)

Fortsättning följer…

Ps. I helgen föreslog en kompis att jag borde spreja mina innebandyskor rosa…hmmm det är väl ändå att gå ett steg för långt eller? ;)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: carpediemdamen

Snacka om Pink Lady... Och Cliffan bjöd på Pink Panther!!! ;)

2009-08-11 @ 07:42:50
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0