Match ute i skogen

Förra säsongen när vi skulle möta TT åkte typ tre av lagets bilar fel och vår uppvärmning, uppladdning och klädombyte varade i ca 10 minuter. Själv spelade jag inte matchen eftersom jag skadat knät i träningsmatchen innan. I år har vi gjort allt för att se till att inte åka fel, vi har ju rena uppslagsverket (läs. Foppa) i laget, men eftersom samlingen är tidig och trafiken helt kaotisk vet jag inte om uppvärmningen kommer bli så mycket längre denna gång heller. Jag har iaf garderat mig och åker kommunalt hela vägen ut tillsammans med några andra zessor, får nu bara hoppas att vi hittar hallen när vi klivit av bussen ;)

Första träningsmatchen för säsongen…skoj!

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: SS

Lycka till ikväll!!

Kommer nog inte... Vill men ska inte!!

Har en "liten" berättelse om min gårdag att dra för dig å clara!! Kanske vänder nu...

skjut hårt och skjut i mål!!! (tror på 2 mål från din klubba ikväll!!!!) he he

pöss

2009-08-20 @ 13:32:56
Postat av: Garpen

I will do my best =)



Va skönt att höra att du "kanske" är på bättringsvägen...du måste berätta ALLT!

2009-08-20 @ 14:37:49

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0