Lejonmat?

I helgen valde jag att kurera mig, storstäda hela lägenheten och självklart även njuta av värmen. Vet inte direkt om jag lyckades kurera mig, är faktiskt lite osäker på min hälsostatus. Cyklade till jobbet i morse och det gick ju helt ok men sedan är det ju skillnad på att cykla och springa efter en boll, så det blir nog nog att känna efter en gång extra ikväll innan jag bestämmer mig för om det blir någon träning.


Annars är det innebandy för fulla muggar denna vecka. Imorgon ska vi samlas utanför Skansen iklädda träningskläder för ett lättare fyspass….hmmm är det kanske lite bus på gång?

Vem vet ledningen kanske kastar ner oss i lejonburen och vill att vi ska ta oss därifrån levande, kan ju bli svettigt värre ;)

Nog är jag allt nyfiken men den som väntar på någonting gott….

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0