Konst

Under Kirrans födelsedagsfest i helgen fick vi gäster i uppdrag att tillsammans måla en stor tavla som hon senare kommer sätta upp på sin vägg. En utmärkt idé för er som ska ha fest framöver och vågar förlita er på era vänners brinnande intresse för konst (!) =)

Det var lite trögt i början, ingen ville börja så vad gör man inte för sin kära vän...

Mitt första motiv på väg att skapas =)

Efter ett tag fick Smidiga Skoog dra mig därifrån för jag målade och målade och målade....

Grafitti-Clara, ballongerna, smileyn och elefanten bakifrån (don´t ask) var mina. Haha, ni som känner mig vet att jag gillar färgpennor och riktig målarfärg var nästan ännu roligare.


Tavlan fylldes på


Några timmar senare...


Kirran fixade de sista vita luckorna och poff så var tavlan klar. Ett mästerverk om ni frågar mig!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0