Kan dem, kan jag

Ni vet att en del storbloggare bara behöver skriva en önskan i bloggen så ramlar det in grejer i form av kläder, mobiler mm. Inte för jag tänkte på det men jag slängde ju själv in en önskan igår lite spontant, men dock på fullaste allvar:

Önskas: en "AMANDA WENDELSTIG- KLUBBA"

Foto: Cecilia Andersson

Jag vet att jag och Fia satt och diskuterade klubban under SM-finalerna i Globen. Jag tyckte den var läcker och tydligen finns den ju inte i speciellt stor upplaga heller, så med andra ord är klubban EFTERTRAKTAD bland småtjejer och....av mig *ler*.

Såg att jag fått en kommentar av en "Mandiz" som skulle kunna fixa en klubba. Frågan är om det bara är någon som jävlas med mig eller om det faktiskt är Mandiz själv som tänkte tacka för alla fina assister från "Hässelby/Kälvesta-tiden" genom att fixa en Rosa läckerhet åt mig? ;) 

Fortsättning följer...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: FIA

Whaaaaat,,,, hallååååå.... jag dåååååå?



Men ååååå.....



Om du får vill jag med ha ;)



Puss

2009-08-07 @ 12:55:48
Postat av: Amanda#29

tjoho

DEt var faktiskt jag som skrev kommentaren:-) så det är ingen som driver med dig. Jag ska försöka fixa en klubba så fort jag får min beställning. Vågar inte lova något!

Men du vet att det står mitt namn på den (kanske inte så jätte kul att spela med den då?!) :-)

Hoppas att det går bra för er i år!

Kram

2009-08-09 @ 22:13:19
Postat av: Garpen

Mandiz, det kan stå vad som helst på klubban...den är ju ROSA!!! =)



håller tummarna

2009-08-09 @ 23:16:30

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0