Intressant busstur

Gick ett par minuter tidigare från jobbet idag för att hinna hem och byta om innan träningen. Eftersom det regnade beslöt jag mig att ta bussen vilket brukar ta ca 12 minuter....inte idag. Jag satt och väntade på bussen i 38 minuter och när bussen väl kom tog det evigheter att ta sig hem pga. trafiken. En hel timme senare kom jag genom dörren och då hade jag haft en sms-diskussion med "psykot". Anledningen var väl egentliigen eftersom min buss hade finfint besök av några kära motståndare från Uppsala. Började nästan fundera på om jag gått på fel buss för en efter en kom de på bussen =)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Psykot

Usch... tänk om du faktiskt hade gått på fel buss och fått åka hela vägen till Uppsala.



Då hade du kanske börjat lukta rök du också :)

2009-08-14 @ 11:47:48

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0