Inställda skojigheter

Gårdagens match slutade tydligen 4-4, skönt att vi fortfarande gör en massa mål =)

Allt skoj som jag skulle ha gjort i veckan och helgen har ju blivit inställt pga. att jag fortfarande inte är frisk. Inte speciellt skoj men samtidigt får jag chansen att vila upp mig och faktiskt ta igen ett och annat. Skönt nog har jag ett jobb som gör att jag kan jobba hemifrån och inte behöver komma efter på den fronten iaf.

Morgondagens golfrunda ställde jag in i morse, riktigt synd eftersom jag verkligen ville spela…hoppas det kommer fler tillfällen i år.

På söndag är det Bosön som väntar och det ska bli intressant och se om jag hunnit bli bättre tills dess. Min gissning är att jag fortfarande kommer vara hostig och ska jag för en gång skull lyssna på min kropp är det bättre att avstå. Dessutom är nästa vecka ännu roligare än den här veckan så jag gör allt för att hinna bli frisk.

 /Gnurpisch

Något att tillägga?
Postat av: Lena

KLart det kommer fler tillfällen för golf =)

2009-08-28 @ 17:28:04
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0