Det sista kvar

Fixade det sista inför helgens projekt så nu återstår det bara lite pyssel sedan är jag klar för "inlämning". Jag tror det kommer bli såååå bra, wish I could tell you guys!!!



Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag blir extra nervös för att det är samma helg som du ska komma till mig. Hade jag inte vetat att du var så duktig på det du gjorde så hade jag skitit på mig...nu är jag bara lite lätt "nödig"

2009-08-13 @ 15:16:08
Postat av: Anonym

Kirran- Vad får dig att tro att du är inblandad ;)

2009-08-13 @ 15:23:56
Postat av: Kirran

Varför..för att jag fyller år. Jag hoppas dock att du ska gå i mina finansiellafotspår... om du förstår så jag håller tummarna att det går bra...om det är det =)

2009-08-13 @ 16:17:15

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0