Cliffan

Efter golftävlingen igår joinade jag girlsen och drog till Cliffan. Efter timmar av dans stod plötsligt Smidiga Skoog framför mig till min stora glädje. Det roliga är att dem jag var där med från början läser bloggen och känner till smeknamnen jag använder på folk i bloggen. Igår fick jag presentera SS som Smidiga Skoog och fick till svar; "Jaha, det är du som är Smidiga skoog..."
Det är nästan som att de kände varandra fast ändå inte.

SS

Efter stängning gick jag och SS och intog lite energi och vårt tidigare snack under veckan om resor fortsatte...

/Garpen 

Något att tillägga?
Postat av: Lenizkleniz

Ja men tack för en undebar kväll!

Ja det var ju lite kul att äntligen få träffa SS någon av dina innebandypoloar. LÄst så mycket om de och nu var en av de där i verkligheten, hahah. Stört skön brud!

2009-08-02 @ 21:49:10
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/
Postat av: Kirran

den där bilden är ju skitbra på henne!

2009-08-03 @ 14:19:48

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0