Allt och inget från igår

Gårdagens premiärträning på parketten var intressant; samma parkeringsruta, samma omklädningsrum, samma uppvärmningsrunda, nylackat golv, flera spelsugna zessor, dålig luft, svett i massor och en del nya ansikten. När träningen väl var slut ville iaf jag egentligen fortsätta för väl inne i spelet var det hur skoj som helst.


Någon sa att golvet var en ren hälsofara för knän mm. Jag kunde inte annat än säga…jaaa vet! Kommer ni ihåg förra säsongen då jag under första träningsmatchen fastnade med foten och vred till knät och trodde hela säsongen var över…usch!

Vet ni vad det bästa av allt är...? Ikväll får vi inta hallen igen och förhoppningsvis blir det ännu roligare då =)

Gårdagens bästa: träffa alla zessor igen och köra en BIG update!

Gårdagens ”men va fan”: Jag kom i ett perfekt skottläge och fick iväg en fjösboll, fattade ingenting och gjorde den ”klassiska” (läs: tittade argt på klubban, fixade lite med bladet). Insåg då plötsligt att jag sprang runt med Smidiga Skoogs klubba…haha, inte konstigt att jag inte kunde skjuta. Jag och Smidiga Skoog har lite olika syn på det där med den ”perfekta vinkeln” *ler*.

Gårdagens ”hur gör vi nu?”: För första gången fanns det plötsligt två st Elin & två st Sara i samma lag, hur fasiken löser vi nu detta. Smeknamn föds fram i vårt lag och kan inte bara tilldelas så det blev lite rörigt för en stund.

PS. Nu råkar jag veta att en viss person (läs: Sa *host host* ra *host host*) har ett smeknamn sedan tidigare men det verkar hon minsann ha glömt… *ler*



Ikväll fortsätter innebandylivet…

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: lisa

Bambi :D

2009-08-04 @ 14:17:12
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0