Zlakten är över

Började gårdagen med att åka till Polishögskolan för att spela innebandy mot ett gäng blivande manliga poliser. Jag hade med mig Kirran, Öberg, Jempa, Marre och Åsa och man kan väl säga att vi visade att tjejer och vi zessor faktiskt KAN spela innebandy. Vi lyckades slakta killarna och tog hem segern med 11-9. Vi fick stundtals till ett riktigt klapp klapp spel och det var en fröjd att se. Jag upplevde stundtals samma känsla som jag hade som liten när jag försökte flytta på min bror framför mål när vi spelade bandy på gården, det var nästintill omöjligt =)

Jag lyckades göra ett par sköna tekningsvarianter på grabbarna och insåg återigen hur roligt det är att teka...

Ps. hörde rykten om en revansch...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0