Vi tjejer har inte ens sett 10 % av...

Sappade på Tvn och hamnade mitt i ett avsnitt av Idolnostalgi. Jag bodde i USA när första säsongen sändes och missade alla auditions men nu går de tydligen i repris. Då satt vår kära "må bra coach" Daniel Breitholtz i juryn och fick lida sig igenom all sång. Jag sitter här och viker mig av skratt över juryns alla kommentarer och ansiktsuttryck. Vi tjejer har inte ens sett 10% av Daniels alla ansiktsuttryck, helt galet skoj. Åh han kan tom bli arg =)

Zundas egen "må bra coach"

Antagligen är vi zessor så skönsjungande och duktiga (läs: han har hört oss sjunga "Stad i ljus" som uppladdning inför match) så han slipper bli arg eller så menar han verkligen allvar när han säger: "-åhh ni går INTE vidare"....hahaha

När det gäller innebandy sitter vi zessor säkert iaf...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0