Valborg

Jaha, då var det Valborg och solen skiner som aldrig förr…härligt!

Mina planer för eftermiddagen och kvällen har ändrats en del med tanke på att det nu är bestämt att jag ska spendera helgen ute på golfbanan *längtar*. Måste ju packa en del, vilket jag inte tycker är så skoj men dessvärre ett måste. Även tvätthögen måste försvinna, så ikväll blir det en kombination av allt tråkigt men nödvändigt. Men det går ingen nöd på mig, jag har trots allt några skojiga planer för kvällen ändå... =)

PS. Ska göra ett nytt försök på Systemet idag efter mitt pinsamma ögonblick igår. Nu har jag iaf körkortet med mig och bara för det lovar jag att kassörskan inte kommer fråga efter legitimation =)

/Garpen som vill ut i solen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0