Two down, one to go

Om onsdagens träning var ringrostig var gårdagens träning raka motsatsen. När väl "två målet" kom igång var det full fart och det bjöds på spontanglädje, rätt snygga mål och en hel del sköna räddningar också. Innebandy är rätt roligt ibland...


Ett viktigt ansikte kom ner igår och presenterade sig och självklart har ansiktet redan fått ett smaknamn =) Verkar vara en skön prick!


  

Mycket innebandy den här veckan, två träningar är avklarade och det är inte riktigt slut där för min del utan imorgon lördag innan SM-finalerna i Globen ska jag delta i "Zlakten". En utmaning vi fick av ett gäng grabbar som påstod att tjejer inte kan spela innebandy. Vi får väl se vem som är uppe på läktaren och köper korv under matchens gång. Jag är rätt nöjd att jag har sällskap av några andra zessor, vi kommer krossa!

Efter Zlakten kommer vi få sätta på oss kronorna igen, där de alltid ska sitta ;)

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0