Trötta ben och udda skavsår

Var i väg på ett spinningpass med min favoritinstruktör idag och jag tog verkligen i, kanske lite för hårt med tanke på att det finns en morgondag också...men men, med vilja kommer man långt. Onsdagspassen är bäst, instruktören är grym och musiken är helt i min smak.

Skulle ha haft på mig pulsklockan, mest på skoj för att se hur hårt jag jobbar men jag är ju expert på att få skavsår och pulsklockan är inget undantag. Jag fattar inte hur jag lyckas, börjar nästan tro att det är något fel på min kropp...

Nä, dags och packa väskan inför morgondagens provträning, ska bli skoj!


Blir det mössa eller solbrillor imorrn?



/Garpen  

   


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0