Testade spåren i Haga Parken

Igår passade jag på att testa spåren i Haga Parken. Jag borde vara rätt trött på parken med tanke på att vi förra försäsongen mer eller mindre levde där. Medan andra satt på sina filtar och smuttade (läs: hällde i sig) rosévin sprang vi zessor runt med våra pulsklockor och sprang som aldrig förr. Man måste offra vissa saker för att komma i form men att springa bland rosédrinkar och grillat kött är väl ändå att ta i. Var man inte hungrig så blev man =)


Jag valde att jogga utan musik igår, fråga mig inte varför, det bara blev så. Om det var smart vet jag inte eftersom jag kunde höra mitt flåsande hela tiden och bara det gör ju att man blir tröttare =)



Gårdagens betyg:
3 hopprep av 5, det var lite väl lerigt på sina håll.

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0