Spontankväll

Gårdagens middag blev en kanonkväll med en massa spontanitet. Det som kanske var tänkt som en enkel middag med en massa god mat och trevligt sällskap, slutade i sällskap med "soon to be poliser" en taxiresa och nycklarna i låset vid 03.00.


Konstaterade igår att jag av någon konstig anledning umgåtts med poliser den senaste tiden, mycket intressant.... =)


Kvällens bästa: Marre var så säker på din sak, men om hon visste hur fel hon hade...-ja nu vet jag, du är ju jättelik Martin Melin.... Haha, jag och Kirran kunde inte hålla oss för garv eftersom vi visste vem personen var bror till och verkligen superlik ;) Vad Marre fick Martin Melin ifrån har jag ingen aning om *ler*.


Oj oj oj...en kille knäckte den mindre smarta kommentaren : "- men tjejer kan inte spela innebandy". Det resulterade i att vi tjejer som var på plats nu ska delta i "Zlakten", en mycket prestigefylld aktivitet. Mycket står på spel och det kommer vara innebandymarathon hela dagen på mer än ett sätt....can´t wait!




Jempa och jag skrattade i kapp, det fanns rätt mycket att uppdatera varandra om sedan sist =)
foto: Kirran

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0