Sluta när man ligger på topp

Pratade med en av mina bästa vänner idag efter att jag läst om en avstängning på hennes blogg. Det visade sig att det var hon som blivit avstängd och nu måste avstå sista kvalmatchen, vilket också kunde varit hennes sista basketmatch någonsin. Ingen rolig sits och som jag förstår det var avstängningen dessutom feldömd och diverse protester har lämnats in....helt galet!

Jag trodde då aldrig att jag skulle få skriva ordet  avstängning och L i samma mening....någonsin, men jag antar att det finns en första gång för allt, även avstängningar.

L: -det sägs ju att man ska lägga av när man ligger på topp. Hur roligt skulle det då vara att säga till dina framtida barnbarn att det sista som hände var att du blev avstängd för spel och detta i ett avslutande kval...nä, fy fasiken alltså! Du vet att det bara finns en sak att göra va? ;)   

Det är lätt att säga till andra vad dem ska göra men jag sitter ju själv i samma båt....nästan iaf!


Har sista matchen spelats?
/Gnurpisch

Något att tillägga?
Postat av: L

Jag kan säga att jag har aldrig tvekat så mycket som jag gör nu inför valet. Även om jag gör en bra sista match till gråsparven bestämmer annat så känns det inte OK att avsluta utanför hallen....

Förra året så visste jag mitt svar, jag skulle sluta men ändra mig. Hur det blir iår jag vet inte??? Frågon är ställ svaret är inte hittat.

2009-04-04 @ 20:03:52
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0