Skavsåren kommer tillbaka när man minst anar

Under helgen använde jag "skavsårsstövlarna" och ja, jag får skylla mig själv. Jag fick ett litet skavsår på hälen och trodde att jag löst det men tydligen inte. Mitt specialplåster hade ramlat av så innan träningen stod jag där utan någonting att använda. Min räddning blev Camilla, min skavsårskompis i laget. Tjejen har under säsongen laddat upp med diverse användbara prylar i en påse och hon var inte sen med att plocka fram räddningen. 1000 tack tjejen!

Dagens ros går till Camilla, min skavsårskompis =)

Så här illa såg det ut för ett ca ett år sedan och det har lagt grunden till mina känsliga hälar.

Jag antar att mina hälar är förstörda och extremt känsliga. Jag kommer nog få leva med det faktum att skavsåren kommer komma tillbaka. Hur ska det gå att kombinera med mitt stora skointresse?


Några av mina vår/sommarskor

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0