Mobilen har gått het

Jag brukar inte ha med mig mobilen när jag är ute och joggar men idag var det ett undantag eftersom jag glömt ladda batteriet i min ipod...ingen ringer ju ändå tänkte jag. Hann inte mer än att ta mina första jättekliv förrän första samtalet kom, visst jag behövde inte ha svarat men jag är inte den som dissar ett samtal. Så där stod jag mitt ute i skogen iförd min löparoutfit och flåsade lite lätt i mobilen...haha, inte konstigt att alla kollade lite snett. Samtalet var rätt intressant så jag är glad att jag svarade =)


Samtal nummer 2 kom efter halva joggingturen och då bad jag faktiskt att få ringa upp och sedan på vägen tillbaka ringde Jempa och gav mig en update. Eftersom vi inte tränar lika ofta längre hinner det ju hända en del mellan gångerna... =)

Trots de roliga samtalen får mobilen stanna hemma nästa gång.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0