Mardrömmar

I natt var det berg o dal bana i magen, jag hade mardrömmar som fick mig att vakna gång på gång. Jag vaknade ett flertal gånger av att jag fick en känsla av att jag föll från hög höjd. Mardrömmarna handlade iaf om att jag skulle ta mig till Thailand och varje plan jag satt mig i störtade eller behövde nödlanda...helskumt. I den sista delen fick piloten ner oss på marken och vi gled med planet ut genom en skog och mot vatten, halva planet var på land och andra halvan i vattnet. Alla började applådera och klev ur planet och då knäcker jag kommentaren: "- Vi får väl tillbaka vårt bagage?".


Ibland undrar jag vad allt kommer ifrån...  


Jag undrar om någon där uppe försöker säga mig någonting...hmmm.


Bild lånad


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0