Må bästa lag vinna!

Jag vet faktiskt inte vilka jag vill ska vinna dam- respektive herrfinalen imorrn. Jag är ju inget stort fan av AIK sedan tidigare men jag börjar nog mjukna lite på den fronten, unnar Jidhe en sista vinst innan klubban läggs på hyllan. Warberg känns lika uttjatat (läs: fast det beror ju på att dem är så grymma) som IKSU på damsidan, så jag är glad om AIK tar hem det imorgon.

På damsidan måste jag heja på Balrog eftersom jag ändå spelat två säsonger för klubben och även fått uppleva två finaler. Lite samma sak här, jag unnar verkligen Limpan, Amanda, Minne och company ett guld. Åh andra sidan gillar jag Faluns slutspel, de bara kör på och det vore lite coolt om de fick gå hela vägen. Skrällar är skoj och straffar är välkommet! =)

  
foto: ladiesedition, freeweb

På damsidan blir det ju lite av en internkamp mellan de gamla kedjekamraterna från Högdalstiden, dvs. Balrogs Emelie (Limpan), Helga och Faluns Malin Dalbjer, ska bli intressant och se vem som lyckas bäst.
Oavsett vilka som vinner så hoppas jag att alla 4 finallagen bjuder oss i publiken på show...


Må bästa lag vinna!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0