Legitimation tack

Gårdagens stress under dagen blev inte bättre av att bilen inte startade när jag skulle iväg till träningen. Bilen var stendöd eller iaf batteriet, en viss person hade visst glömt stänga dörren ordentligt…

Kirran kom som en räddare i nöden och plockade upp mig trots att det var världens omväg för henne…tack tjejen!

Men i hela denna röra hade jag av någon anledning stoppat undan mitt körtkort i träningsväskan (läs: skulle ju ta bilen till träningen). Resultatet av det blev att jag idag under lunchen fick vara med om en sådan där ”pinsam” situation där kassörskan på Systemet frågar efter legitimation och jag står där och raffsar i min väska som en ljugande tonåring. Åhhh, vad trött jag blir… åh inte hjälper det att jag säger att jag är 25 år heller för hur ska jag kunna styrka det. Det var bara att traska iväg tomhänt som vilken annan ”jag-försöker-lura-till-mig-alkohol”- tonåring som helst.

Mitt ligger fortfarande kvar i träningsväskan :(
foto: SVT

Kanske dags att stressa av lite och komma in i matchen…

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

det var väl inte världens omväg heller...HAHA...förstår precis hur du måste ha kännt dig på systemet. kom precis därifrån och är glad att jag hade mitt i plånboken, annars hade min redan stessade dag fallit ihop =)

2009-04-29 @ 13:50:53
Postat av: garpen

Men Kirran, du hade hunnit fram till hallen och tillbaka hem så i min värld är det en omväg =)

2009-04-29 @ 16:02:07

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0