Kanske dags för en "Vendelsö IK"?

Oj, vilket förmiddag, är helt slut i huvudet. Tur att jag smiter iväg tidigare från jobbet idag då för att ta mig till andra sidan stan och till vår "junior"-reunion.


Hörde att pepparkaka # 2 har landat och kunde snabbt konstatera att jag nu har hela min familj samlad i samma land...*lycka*. Mamma informerade mig i samma veva att mitt påskägg (läs: ett måste *ler*) nu tydligen ska vara fyllt med en massa roliga saker...I like!  Vet inte om jag vågar mig hem till föräldrarna i helgen dock, kommer både känna mig och se ut som ett lakan i deras sällskap...vill också vara brun och fräsch!. Men jag antar att jag blir utan påskägg om jag inte kommer, så det finns väl inte mycket annat att göra än att köra en "Vendelsö IK"...dvs. smeta in mig i brun-utan-sol X 3...hihi!


foto: kristinaosophia.wordpress.com


Ps. Nu kanske jag bli påhoppad av en massa brun utan sol-anhängare =)

/Gnurpisch   


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0