Hoppande pullups, golf och spontanresa

Började morgonen med ett crossfitpass på gymmet, fick för första gången prova på hoppande pullups (jobbigare än vad man tror). Känner redan av värken så jag antar att Iprensalvan åker med till jobbet imorrn.

Idag har det planeras inför sommaren, en del golf (inklusive tävlingar *hjälp!*) men även en spontanresa till solen, måste bara smöra lite för chefen först =)

Drog med mig pappa ut till drivingranschen och mötte upp Leniz för att slå några hinkar. Idag gick det riktigt bra och jag har insett att jag gillar att träna, att nöta slag efter slag...jag vet, jag är lite skadad... =)
Hur som helst kan det bli en väldigt intressant golfsommar! =)


/Garpen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0