Förberedelser

Imorgon är det späckat schema från morgon till kväll/natt. Jag ska spela innebandy, titta på innebandy i Globen, äta middag med vänner och slutligen festa. Bara en massa roliga saker men det kräver en del planering med tanke på att jag kommer fara mellan diverse Stockholmadresser under hela dagen och mellanlanda i Solna ett par gånger.


Lite planering har väl aldrig skadat?

Ps. pensionär 1 & 2, se till att ha era mobiler framme. Och NEJ, jag lovar att inte ringa mitt i introt ;)


 
Vi zessor kommer inte ha så här långt ner till planen imorgon utan vi får snarare se upp för slagskott i nyllet =)

/Garpilarpen


Något att tillägga?
Postat av: maria

Och vi håller alla våra tummar på AIK!!!!!

2009-04-17 @ 20:30:57

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0