En bra innebandydag

Igår var det en mycket intressant och bra innebandydag på många sätt. Jag var på bra humör och laget i sig var väldigt fnittrigt av någon konstig anledning =)


Vi införde en ny uppvärmningslek: hoppande hänggubbe. Alla (läs: laget) var tvungna att hoppa tills ordet var löst och när jag hade knäckt Annikas "Växjö" var jag dum nog att hoppa medans laget gissade på mitt påhittade ord...smart drag? Nja, men varm blev jag iaf.


  


Öberg vet verkligen hur man får extra fart på oss zessor så precis innan "två målet" drog igång berättade hon att vinnarna skulle få presentkort på diverse skönhetsbehandlingar...hur nice som helst!
Behöver jag säga vilket lag som vann? ;)  


Ge mig massage!


 

Igår fick jag även uppleva när det "klickar" ute på planen. Det är inte alltid lätt som provspelare att veta hur man ska agera på planen, men ibland blir det bra, riktigt bra! Vissa spelare har "DET" och är bara sååå enkla att spela med...kanon skoj!


När jag åkte hem från träningen hade jag en skön känsla i kroppen, glad men samtidigt lite fundersam...oavsett mitt eget beslut kommer det bli bra....riktigt bra!


Ps. Grattis Camilla till körkortet!

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0