Träningsväskan packad

Snacka om att det var länge sedan jag packade innebandyväskan och bar ut klubbfodralet genom ytterdörren. Men imorse var det dags igen och eftersom det är tidig träning (läs: provträning) ikväll blir det till att åka direkt från jobbet.



För er som tror att jag sover med min älskade klubba i sängen (läs: det finns tydligen dem som gör det) kan jag berätta att jag nu stoppat tillbaka klubban ner i klubbfodralet så den håller värmen tills ikväll ;) Är man materiallirare så är man, den stämpeln försvinner A-L-D-R-I-G.

Ingen vila, ingen ro...ikväll blir det till att slita av sig mössan och komma in i matchen =)

Back to work...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0