Bloggen 2 år

Idag fyller bloggen 2 år!
Tiden går fort när man har kul!


Då har det gått 730 dagar sedan jag skrev mitt första inlägg. Det som började som en kul grej har numera övergått till en hobby och en chans att ge andra lite insyn i lagets vardag, fast ur mina ögon. Första året var det inte speciellt mycket som var censurerat men då var inte heller min blogg länkad från lagets hemsida. Men säsongen som precis tagit slut har faktiskt varit censurerad på sina håll, vissa bilder har inte visats och hela sanningen kring saker och ting har kanske inte riktigt tagits upp i bloggen, vilket jag också fått höra. Om det är rätt eller fel får andra bedöma, men vissa saker hör inte hemma på bloggen.


Från att bara ha haft lagkamrater och de närmaste vännerna med sportintresse som läsare, har bloggen under detta år växt till min stora glädje och jag med lite list kunnat lista ut vilka som läser bloggen...iaf några =). Det känns roligt att veta att så många där ute vill följa laget från dag 1 på säsongen och se hur vi svettas, svetsas samman, kämpar, gör märkliga saker, tävlar och bara är som vi zessor kan.


Rätta mig om jag har fel men vi zessor har en hel del nyfikna (läs: läsare) runt omkring oss:
- Föräldrar till zessorna
- Fd zessor
- Spelare från andra lag
- Tränare från andra lag
- Domare
- Personer från föreningen
- Vänner
- Vänner till vänner
- Innebandyintresserade
- Andra bloggare


Antar att jag måste tacka alla underbara lagkamrater jag haft under dessa två år som tillåtit mig att plocka fram kameran då och då och som vågat bjuda på sig själva. Utan er hade bloggen varit död.


Once you go pink blue you never go back...

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Fia

Duuuu.... min dator dog ju en stund... finns det möjlighet att få bildspelet igen på någe vis?



Plis?

Puss

2009-04-09 @ 21:59:16
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: Lena

GRATTIS!!!

Från en som följt din blogg nu i 2 år ;)

2009-04-09 @ 22:31:03
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/
Postat av: Garpen

Fia, jag fixar... =)

2009-04-09 @ 22:39:31
Postat av: Fia

Suuuper!!



Dax att dra ihop Z-gänget på en uteservering snart kanske?



Trevlig Påsk. Hoppas haren är snäll mot dig.

2009-04-10 @ 09:11:47
URL: http://fragorpadet.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0