Allt och inget

Jaha, då var träningen över och veckans alla provträningar passerat. Dagens träning kunde ju ha gått bättre för egen del men men, det var skoj att spela iaf. Jag lyckades med en skön tekningsvariant mot en av de som var nere och provspelade...inte så schysst kanske men jag måste ju testa mot någon som inte kan läsa alla mina varianter än. Lisa och company har ju läst sönder varianterna för länge sedan och då är det inte lika roligt ;)

  

Fick höra att en stor liten zessa ÄNTLIGEN kommit till världen, Grattis Jessie!  

Måste passa på att önska LYCKA TILL till de som drar till Åland över helgen för att ta hem segern...haha, match lördag 07.00, vet inte om det är min grej direkt...ska man börja snooza vid 05.00 då eller? =) 

Good luck ladiez! Kommer att tänka på er på lördag morgon...nej just det, då ligger ju jag och sover...mohaaaa

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0