3 timmar i studion

Har precis kommit hem efter 3 timmar i studion med Sebbe och company. Det blev väl en sådär 200 bilder av olika slag med olika sminkningar. Jag hade hur roligt som helst och trivdes framför kameran som om jag inte gjort annat, det enda som var lite småjobbigt var att skifta och komma på poser lite då och då =) Favoritpose utan att ha sett resultatet än är min "the eye"-inspirerade med hög krage =) Ni kommer säkert få se resultatet när jag får bilderna.

Tog lite "bakom kulisserna"-bilder iaf...


Blir sminkad, rena lyxen....tänkt om man hade den lyxen varje dag =)


In action

Väntar nu med spänning på att få se resultatet från dagens fotografering...

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Tack för en oförglömlig födelsedagspresent!!!

2009-04-10 @ 22:02:16

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0