Inte många timmar kvar nu...

11 timmars sömn har lagt en bra grund inför dagens aktiviteter. Igår fixade jag det mesta på inköpslistan men har en liten, med ack så viktig sak kvar att fixa. Jag kan lova att en del zessor är sjukt nyfikna på vad som väntar under dagen och kvällen och vi som vet försöker njuta till fullo av att veta mer än de andra =)

Lika nyfikna som de nya zessorna är på dagens aktiviteter är jag på deras klädsel...
Vilka har lagt ner extra mkt tid på sina outfits?
Vilka kör den enkla vägen?
Kan man se deras tema?

Den här dagen kommer bli kanon...

Ps. Jag undrar vad Smidiga Skoog kommer lyckas med idag ;)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: SS

jaa du..... den som lever får se!!! ;) Men jag har mina föraningar.... (ohps!!)

2008-09-20 @ 12:43:37

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0