Vilken mardrömsnatt

Usch, igår trodde jag nästan att det hade vänt, att jag var på väg att bli bättre, men så FEL jag hade. Natten har varit en enda lång plåga, jag har inte fått luft genom näsan och vaknat av att jag hostat upp slem. Vinglade ut i köket en vända också under natten och vidare till toaletten, mådde så illa att jag trodde jag skulle spy.


Men jag viker inte ner mig...


Ska inta sofflocket under hela helgen och blanda sömn med filmtittande och hoppas på underverk =)


/Gnurp som tycker synd om sig själv  


Något att tillägga?
Postat av: Jempa

Tycker oxå lite synd om dig. Inge kul att va sjuk:(

Krya på dig!

2008-09-05 @ 13:49:45
Postat av: leniz

Hatar och vara sjuk, jag har tyckt synd om mig själv hela veckan...men nu kan jag tycka synd om bara dig för nu är jag nästan frisk :)

2008-09-05 @ 23:23:28
Postat av: Åsa

Jag tycker oxå synd om dig!:)



Kram & krya på dig.

2008-09-06 @ 11:58:25

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0