Roligt med bra motstånd

Resultat Zunda-Täby Angels: 1-3...

Vi gjorde ett självmål...

Det var riktigt skoj att spela...

Maria var grym i målet...tryggheten själv

Jag är nöjd med min insats med tanke på att jag legat sjuk nästan hela förra veckan...

Vissa passningar sitter precis som de ska, önskar bara ett bättre öde för dem (läs: ska in i mål) men det kommer...

Det gick upp för mig vad jag behöver träna på inför premiären...

Smidiga Skoog var lika smidig som alltid och välte avspärrningsrepet samt tillhörande plåtstolpar på sin väg fram till parketten =)

Jag fick mina nya skor igår...I like!

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: fia

Varsegod!

2008-09-10 @ 13:14:32
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: SS

Har man bråttom till parketten så har man.... Röjer allt som kommer i min väg... ha ha ha ;)

2008-09-10 @ 19:30:59

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0