Svettigt värre & hemlighetsfulla zessor

Inställd match blev till en miniturnering och självklart var jag med i det vinnande laget även om allt avgjordes under de sista 5 minutrarna ;) Det var tufft, mindre plan och mer kroppskontakt...precis vad jag behövde och dessutom hade jag min wingman tillbaka (läs: fröken Wilda Väsby).


Till helgen blir det lite av en maskerad för vissa zessor och vi som vet mer än alla andra dribblade bort alla i början av veckan och släppte sedan bomben efter träningen idag. Gullmarsplan har bytts ut mot en mer central plats... =)


Jag tror Zunda fått en ny materiallirare...Jempa kom till träningen med 2 gamla klubbor och åkte hem med 2 klubbfodral och ca 6-8 klubbor och dem kallar mig för materiallirare..haha.

Ps. Smidiga Skoog var bara någon cm från att återigen dra ner avspärrningarna + järnstålparna...det e inte lätt att vara Smidiga Skoog ibland =)



Elin och jag...det kanske är dags för oss att köra en "elin/garpen" pose på lördag, var ju ett tag sedan sist =)
Just *pip* Kirran kommer säkert vara i farten på lördag så jag och Elin ligger rätt risigt till, nu finns inga fler ursäkter...vi kommer hamna på bild...


/Garpen 


Något att tillägga?
Postat av: Anonym

Kan säga att det är ju två som kommer sakna dig på annat håll på lördag. Men vi får väl klara oss utan dig för denna gån :p Ps jag har föresten gjort lite små frammsteg med Giggen. Hahah

2008-09-19 @ 00:23:44

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0