Snart back on track

Förmiddagen bara flög förbi, lunchen intogs av bara farten och jag har fortfarande inte hunnit kolla mailen. Det märks att jag gick hem från jobbet i fredags, "att göra"- listan är länge än vad den brukar vara på en måndag, skönt nog kommer en ängel till undsättning imorrn...inte en dag för sent =)

Efter en veckas snorande och hostande är det dags att komma tillbaka till verkligheten och ta tag i allt. Soffan har bytts ut mot skrivbordet, snytpappret mot innebandyklubban men C-vitaminbruset består. 

Innebandyveckan som kommer bjuder på två träningsmatcher där Täby och Linköping står för motståndet. Om jag inte är helt ute och cyklar möter vi fd. zessor i båda lagen, alltid lite extra skoj. Som om inte två träningsmatcher vore skoj nog finns det en hel del annat trevligt inplanerat för oss zessor, kanske det tom blir dags för säsongens första Packlista a lá Gnurp eller har säsongens första packlista redan skickat ut?

Fler som har guldfisksminne som Smidiga Skoog och jag?


bild: www.vitamin.se

/Garpen


 

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Har ni match hemma för er eller för mig. Är den i tibble vill man ju kolla :P

2008-09-08 @ 17:46:35
Postat av: Garp

Hemma i Zundaland

2008-09-08 @ 18:04:44

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0