Finns bättre sätt att börja sin morgon på

Imorse när jag klev upp lyssnade jag på Mixmegapol och fick höra hur någon snubbe började prata skit om Daniel Breitholtz. I och med att Idol nu snart drar igång diskuterade dem juryn och det faktum att hela juryn är utbytt inför den nya säsongen. Jag blev faktiskt på dåligt humör för att de satt i radio och snackade skit om Daniel. Visst, det fanns två läger, de som tyckte mindre bra om mannen i fråga och de som faktiskt tycker att Daniel är en skön prick.
Jag hade nog inte ens reagerat om det inte var för det faktum att man känner Daniel så mycket bättre nu när han spenderat så mkt tid i Zundaland. Jag vet att man inte kan vara omtyckt av alla, men det finns faktiskt bättre sätt att börja sin morgon på...

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0