Skämten avlöser varandra idag

Jag har haft en kanonförmiddag för av någon anledning tycks skämten och märkliga händelser avlösa varandra. Jag fick inte ens vara i fred under lunchen...
Var nere i lunchmatsalen och hann inte mer än att vända mig om ifrån brickan förrän det låg en tallrik Raggmunkar där och jag lova att de inte var mina raggmunkar. Tittade mig omkring men ingen tycktes vilja ha tallriken, så smidig som jag är (läs: har lärt mig ett och annat från Smidiga Skoog) la jag tallriken på någon annans tomma bricka och smög därifrån...pass it forward liksom =)
Om Raggmunkstallriken blev uppäten eller inte förtäljer dessvärre inte storyn...

Bild: www.lthforum.com

/Garps  

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0