Sista rycket

Lite kvar att göra sedan är det dags att bege sig hem och börja packa, min favoritsysselsättning eller inte! Jag hatar att packa och ännu värre är det att packa upp. Nu har jag iaf kommit ihåg att skriva ut min packlista så förhoppningsvis kommer det gå undan...man kan ju alltid hoppas.

Jempa, min kartläsare har kollat upp resvägen, vi kör ju på känsla till skillnad mot Jeas bil som har en GPS men får surkärringen på köpet =) Slår känsla dagens teknik?

Den "lilla rosa" ska med i bilen imorgon bitti, så vi får se om det blir Jempa eller jag som använder den först...det sägs att Jempa är lite smått beroende så vi får se om jag ens får en syl i vädret (Fia, nu måste du vara helt förvirrad och gissa vad...det är meningen!)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0