Siffran 5 känns plötsligt lätt

Herr Kvinding körde på rätt hårt med oss zessor men jag är glad att jag slapp "under-över"-övningen. Jag erbjöd mig till och med att springa 2 extra varv med intervaller, allt för att slippa övningen. Det var en skön aha-upplevelse när siffran 5 plötsligt blev 6 och vi sprang på som aldrig förr.

Märkligt att jag fortfarande inte har lärt mig att ha med en extra t-shirt till innebandypasset, med tanke på hur mkt man svettas under fysen borde det nästan vara lag på att ha med en extra tröja =)


Väl på planen var benen lite i sin egen värld och det ledde till ett och annat skratt.

Jag kom till träningen med 2 väskor/klubbfodral och åkte hem med 5, skönt deal visade det sig...

/Garpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0