Prova klubbor update

Mina grannar klarade sig ifrån oljud igår men jag tog fram alla klubbor och började testa och känna efter vilken klubba som kändes skönast. Några klubbor känner jag igen från förra säsongen, bland annat den svarta klubban som de flesta zessor spelar med. Jag har helt klart några favoriter men även några klubbor jag absolut inte kommer prova.

Säsongens grej verkar vara färgerna, det är allt ifrån spygrön till mörklila, det finns verkligen något för alla smaker. Ett jätteplus i år är att varje klubba har en väl synlig "innehållsförteckningen" där det står bland annat klubbans flex och hur hårt bladet är, kanonbra!

En av klubborna i bagen var 102 cm istället för 95 cm som jag spelat med typ hela livet. Jag ska på skoj testa den ikväll, för jag tror nämligen att det kommer kännas jättekonstigt och man vill ju inte gå miste om en ny erfaranhet på innebandyplan =)



Jag har hittat mina top 3 klubbor, så nu återstår det bara att se hur bra vi fungerar ihop med bollen =)

7 timmar kvar tills vi får inta parketten och hitta en ny vän...

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0